Drukwerk belandt niet bij de spam

Wil je absoluut je goede voornemens waarmaken? Dan staat je contentkalender al netjes klaar voor de komende maanden. Social media, mailings, … Alles is voorbereid. Of niet? Staat er ook drukwerk tussen? Want dit is dé manier om jouw klanten en prospecten extra te triggeren. Drukwerk belandt niet bij de spam. Laat je creativiteit de vrije loop en geef iets tastbaars dat echt in het geheugen blijft hangen.

Drukwerk komt sowieso in de handen van de ontvanger terecht

Heb je mijn mailtje niet ontvangen?Ach, toch wel, net teruggevonden tussen de spam.

Dit is helaas een veel voorkomend probleem. Software ontwikkelaars willen je zo goed mogelijk beschermen tegen die gewiekste cybercriminelen. Toch zijn computers minder slim dan we denken en gooien ze vanalles ongewenst je spam in. Zomaar, vanzelf. Enkel met drukwerk ben je zeker dat jouw boodschap in de handen van de ontvanger terecht komt. Via de brievenbus. Of beter nog rechtstreeks. Jouw folder, visitekaartje of andere boodschap glippen dus niet door de mazen van het net.

Origineel drukwerk gaat niet in de papiermand

Drukwerk wordt uiteraard gesorteerd. Wat je niet interesseert, vliegt onverbiddelijk en rechtstreeks de papiermand in. Het is dus kwestie van die interesse wel aan te wakkeren. Door een origineel formaat, een leuke inhoud, een mooie uitstraling. Noem maar op. Hoe origineler je bent, hoe langer je drukwerk op de tafel of op het bureau blijft liggen en hoe vaker je boodschap gezien wordt. Als je het dus slim aanpakt, zal je drukwerk meer mensen bereiken én een grote impact hebben.

Geef je drukwerk een persoonlijke touch

We zijn wat verwend. Zien we onze naam niet op een boodschap verschijnen, dan voelt het koud en afstandelijk aan. En laten we het vaker links liggen.

Ga dus zeker voor gepersonaliseerd drukwerk . Dankzij de digitale printsystemen is dit perfect mogelijk. Spreek je klant en prospect persoonlijk aan. Zo bouw je een band op en wek je vertrouwen.

Wedden dat de ontvanger van je drukwerk binnenkort iets bij jou aankoopt?

Voeg drukwerk aan je contentkalender toe. Contacteer ons nu voor concreet advies.

Blijf altijd op de hoogte